نشست و دیدار مدیر حراست اداره کل بهزیستی کردستان با پرسنل بهزیستی سروآباد

علی فرامرزی مدیر جدید حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان، در ادامه بازدید از بهزیستی شهرستانها این بار در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان سروآباد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ جلسه و نشست صمیمانه ایی با حضور مدیر حراست و پرسنل اداره بهزیستی سروآباد در محل سالن جلسات اداره ،برگزار شد. در این جلسه فریده سلیمانی مدیر اداره بهزیستی سروآباد،ضمن خیر مقدم به مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان و آرزوی موفقیت،گزارشی از وضعیت موجود اداره و مراکز تحت امر،ارائه داد و مشکلات اداره را بیان کرد 

در ادامه هر یک از همکاران به معرفی خود و وظایف محوله و بیان مشکلات و درددلهای خود پرداختند. پرسنل این اداره اهم مشکلات خود را ؛حقوق و مزایای کم،کمبود امکانات رفاهی،کمبود نیروی انسانی و عدم تغییر وضعیت شغلی اظهار کردند.

 فرامرزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی پرسنل اداره بهزیستی سروآباد و در راس آن مدیر اداره،نکات مهمی را در خصوص؛اهمیت حراست،حجاب،خانواده،روابط همکاران،طرح تکریم ارباب رجوع و...بیان کرد و در این میان به فرامین بزرگان دین اسلام اشاره کرد .

فرامرزی افزود؛ حراست و پاسداری از رسالت سازمان و جامعه هدف را، وظیفه تک تک پرسنل دانست و به اهمیت خانواده و نقشه های شوم دشمن برای فروپاشی این مهم بوسیله تکنولوژی جدید اشاره کرد.

وی تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگی دانست و به همکاری و تعامل پرسنل بایکدیگر اشاره کرد.

پس از اتمام جلسه و نشست ،همراه با مدیر اداره و دولتیاری رابط حراست بهزیستی سروآباد از مراکز تحت امر،بازدید و سرکشی کردن و از نزدیک نظاره گر مشکلات و پیشنهادات آنها شد.

در پایان مدیر حراست بهزیستی استان کردستان نشستی با ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)شهرستان سروآباد پیرامون تعامل و همکاری با اداره بهزیستی سروآباد داشت.

کد خبر 87410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد